zaterdag 23 februari 2013

dieren en bloemen


ik wil beginnen met dat ik het zo leuk vind dat ik steets meer volgers krijg.
maar nu over de kaart nu heb ik een kaart gemaakt met dieren en bloemen. ik heb lang geen kaarten gemaakt want ik had een uitvoering maar tussendoor heb ik even een kaart gemaakt.

met deze kaart doe ik mee bij:
whoopsi daisy - make it girly
challenges 4 everybody - anything goes
forever friends - animals
the paper shelter - celebrations
allsorts - animals
totally papercrafts - hope for spring

groetjes arlette



7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart zeg !!
    Een superschattig konijn en lieve vlindertjes.
    Succes bij de challenges. Je doet er al aan veel mee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A perfect Spring bunny Arlette, thanks so much for sharing with us at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! liefs joyce
    ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute and thanks for joining in with our challenge over at Allsorts this week
    x catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card.
    Thanks for playing along with us at TPC this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is cute. Love the bunny and pink colours. Thanks for playing at Whoopsi Daisy and good luck. Hope to see you back monday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card Arlette, your Bunny picture is fantastic, love your colour scheme.
    Thanks for joining us at The Paper Shelter's 100 Challenge.
    Hugs Debs

    BeantwoordenVerwijderen